فراخوان گروه های سرود و نمایش کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری برای شرکت در رویداد «بچه های مسجد»
فراخوان گروه هاي سرود و نمايش کانون هاي مساجد چهارمحال و بختياري براي شرکت در رويداد «بچه هاي مسجد»

فراخوان گروه های سرود و نمایش کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری برای شرکت در رویداد «بچه های مسجد»

گروه هاي سرود و نمايش کانون هاي مساجد چهارمحال و بختياري براي شرکت در رويداد فرهنگي، هنري و ورزشي «بچه هاي مسجد» فراخوان شدند
شناسه خبر : 44997 تاریخ انتشار : ۴ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان چهارمحال و بختیاری، رویداد «بچه های مسجد» با رویکرد فرهنگی، هنری و ورزشی در چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است و گروه های سرود و نمایش کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری برای شرکت در رویداد فرهنگی، هنری و ورزشی «بچه های مسجد» فراخوان شدند.
 
 


مجری این رویداد، کانون فرهنگی هنری شهید چمران از مسجد و حسینیه اعظم شهرکرد می باشد که پنج مسجد و کانون مرکز استان با این کانون در اجرای آن مشارکت خواهند دارند.

 


گروه های سرود و نمایش کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری تا دهم اسفندماه 1401 می توانند کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این رویداد عضو کانال https://eitaa.com/bachehayemasjed401 در پیام رسان ایتا شوند یا با شماره 09132802931 تماس حاصل نمایند.

 


این رویداد کارویژه مشترک ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری و سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری شهرکرد است و هدف از برگزاری این رویداد تقویت مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد، ایجاد نشاط اجتماعی، کشف استعدادهای ناب بچه های مسجد و به ویژه نوجوانان و جوانان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد است که با برون سپاری این رویداد به بچه های مسجد، تلاش می شود، کادرپروری و تقویت نیروهای مومن انقلابی مستعد در مساجد و کانون ها محقق گردد و شور و نشاط معنوی و اجتماعی در مساجد روزافزون گردد.                                                                  
   

                                                                                                                                  

گفتنی است، اختتامیه این رویداد در هجدهم اسفندماه همزمان با سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد با حضور برگزیدگان در بخش های مختلف این رویداد برگزار خواهد شد.