مسجد اصلی‌ترین پایگاه دین و اخلاق و برترین جایگاه پرورش انسان‌های وارسته است
مسجد اصلي‌ترين پايگاه دين و اخلاق و برترين جايگاه پرورش انسان‌هاي وارسته است
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان چهار محال و بختیاری؛

مسجد اصلی‌ترین پایگاه دین و اخلاق و برترین جایگاه پرورش انسان‌های وارسته است

مظاهري با اشاره به اينکه مساجد اصلي ترين پايگاه دين، اخلاق و معنويت و برترين جايگاه پرورش انسان هاي وارسته است به مناسبت 18 اسفند از تلاش همه مديران و اعضاي کانون ها براي پويايي و آباداني مساجد قدرداني کرد.
شناسه خبر : 45385 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۰۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان چهارمحال و بختیاری، محمدرضا مظاهری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری در پیامی به مناسبت 18 اسفندماه سی امین سالروز تاسیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد ضمن تبریک این روز به همه مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد، از تلاش های ایشان تقدیر کردند.

 

متن پیام مدیر ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت 18 اسفندماه سی امین سالروز تاسیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد 

 

  کانون های فرهنگی هنری مساجد، خاستگاه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی

مسجد جایگاه بزرگ انسان سازی، مظهر آمیختگی دنیا و آخرت و مهمترین سرمایه ملی، مذهبی و اصلی ترین پایگاه دین، اخلاق و معنویت و برترین جایگاه پرورش انسانهای وارسته است.

18 اسفند1401 سی‌امین سالروز تاسیس کانونهای مساجد فرصت مناسبی است برای تقدیر، تجلیل و سپاس از  همه بچه های مسجد که خالصانه و بی ادعا با همتی مثال زدنی در راستای رضایت پروردگار و برای پویایی و آبادانی هرچه بیشتر مساجد قدم برمی دارند.
                                                                               
اینجانب بر خود وظیفه می دانم از تلاش مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری در مساجد استان چهارمحال و بختیاری در سال 1401 قدردانی نمایم.

توفیق روزافزون بچه های مسجد را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

محمدرضا مظاهری
مدیر ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد
استان چهارمحال و بختیاری