کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نقشی بی بدیل در تربیت سربازان امام زمان (عج) دارند
کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد نقشي بي بديل در تربيت سربازان امام زمان (عج) دارند
معاون استاندار چهارمحال و بختیاری؛

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نقشی بی بدیل در تربیت سربازان امام زمان (عج) دارند

حسين‌ميرزايي در آيين نکوداشت 18 اسفند، سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در بام ايران ضمن تقدير از برنامه فاخر ستاد کانون هاي مساجد به مناسبت 18 اسفند گفت: کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد مي‌توانند به محلي براي تربيت سربازان امام زمان(عج) تبديل شوند.
شناسه خبر : 45396 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان چهارمحال و بختیاری، محسن حسین‌میرزایی، در آیین نکوداشت سی امین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد و تجلیل از فعالان کانون های فرهنکی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری افزود: جوانان همیشه تاثیرپذیر از گروهای موثر هستند و کانون‌های فرهنگی و هنری می‌توانند به محلی برای پرورش جوانانی باشند که سربازان امام زمان(عج) در عصر ظهور شوند.

وی افزود: کانون‌های فرهنگی مساجد یکی از گروه‌هایی هستند که جوانان از آنان تاثیر می‌پذیرند، پس باید به سمت تبدیل شدن کانون‌های مساجد به مأمنی امن برای جوانان حرکت کنیم.

حسین‌میرزایی ادامه داد:  مساجد، نقش‌ اثرگذاری از زمان مبارزات انقلابی مردم ایران و پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون داشته‌اند و در دوران دفاع مقدس نیز در سازماندهی نیروهای مردمی در دفاع از اسلام و میهن عزیزمان نقش‌آفرین بودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: به عنوان یکی از اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان معتقدم رویکرد و برنامه مساجد نباید تنها بحث اقامه نماز باشد بلکه باید مساجد به پایگاه‌ها و مکان‌های فرهنگی و عمومی تبدیل شوند و بحمدالله کانون های فرهنگی هنری مساجد در استان چهارمحال و بختیاری، این مهم را به نحو شایسته ای در مساجد انجام می دهند و نمونه فاخر این برنامه گردهمایی کانون ها و اجرای برنامه های موثر در فضای مسجد و حسینیه اعظم به مناسبت 18 اسفند می باشد.

دراین آیین نکوداشت که با اجرای سرود کانون فرهنگی هنری نسیم صبا از شهرستان لردگان و اجرای نمایش کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی از شهرستان فارسان و برپایی ایستگاه سلامت و نمایشگاه توانمندی های کانون های فرهنگی هنری مساجد همراه بود از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد با لوح و هدایا تجلیل شد.