مساجد در توسعه فرهنگی نقش بسزایی دارند/اعلام آمادگی شهرداری شهر کرد برای همکاری با کانون‌های مساجد
مساجد در توسعه فرهنگي نقش بسزايي دارند/اعلام آمادگي شهرداري شهر کرد براي همکاري با کانون‌هاي مساجد
شهردار شهرکرد در آیین نکوداشت 18 اسفند؛

مساجد در توسعه فرهنگی نقش بسزایی دارند/اعلام آمادگی شهرداری شهر کرد برای همکاری با کانون‌های مساجد

واحديان، با اشاره به جايگاه مسجد در توسعه فرهنگي شهرها گفت: با توجه به اين مولفه شهرداري شهر کرد آماده همکاري با کانون هاي فرهنگي هنري مساجد را دارد.
شناسه خبر : 45397 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان چهارمحال و بختیاری، «محمدحسین واحدیان»، در آیین نکوداشت سی امین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد و تجلیل از فعالان کانون‌های فرهنکی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری گفت: امروزه شهر توسعه یافته به شهری اطلاق می شود که مدیریت شهری آن به مباحث فرهنگی ورود کرده باشد.

 

شهردار شهر کرد ضمن تقدیر از ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در برگزاری رویداد فرهنگی هنری و ورزشی «بچه های مسجد» افزود: ورود شهرداری به مباحث فرهنگی باعث می‌شود این مجموعه از یک نهاد خدماتی صرف به یک نهاد اجتماعی تبدیل شود که می‌تواند موجب شکل گیری ارتباط بهتر با شهروندان شود.

 

وی به نقش مهم و مثبت مساجد در توسعه فرهنگی اشاره کرد و گفت: حوزه مدیریت شهری باید پاسخگوی نیازها نرم‌افزاری و سخت‌افزاری شهروندان باشد و با توجه به اهمیت مساجد در توسعه فرهنگی، ارتباط مساجد و مدیریت شهری ضروری است.


عضو شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری اعلام آمادگی کرد تا با تمام توان از مجموعه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و برنامه های فاخر این نهاد از سوی شهرداری حمایت همه جانبه داشته باشد و این حسن تعامل و حمایت را از موجبات برکت در شهرداری شهرکرد دانست.


گفتنی است: دراین آیین نکوداشت که با اجرای سرود کانون فرهنگی هنری نسیم صبا از شهرستان لردگان و اجرای نمایش کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی از شهرستان فارسان و برپایی ایستگاه سلامت و نمایشگاه توانمندی های کانون های فرهنگی هنری مساجد همراه بود از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد با لوح و هدایا تجلیل شد.