تجلیل از مدیر کانون فرهنگی هنری نسیم صبا به عنوان هنرمند انقلابی مسجدی در چهارمحال و بختیاری
تجليل از مدير کانون فرهنگي هنري نسيم صبا به عنوان هنرمند انقلابي مسجدي در چهارمحال و بختياري
با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت:

تجلیل از مدیر کانون فرهنگی هنری نسیم صبا به عنوان هنرمند انقلابی مسجدی در چهارمحال و بختیاری

همزمان با سراسر کشور در ارتباط زنده تصويري با ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور از مدير کانون فرهنگي هنري نسيم صبا به عنوان هنرمند انقلابي مسجدي در چهارمحال و بختياري تجليل شد.
شناسه خبر : 46394 تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۴۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان چهارمحال و بختیاری، ارتباط وبیناری تکریم هنرمندان انقلابی مسجدی، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین «کمال‌الدین خداداده» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، «مهدی مقدم» معاون فرهنگی هنری و «محمدتقی محمدیان» رئیس دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری  و با حضور مدیران ستادی و هنرمندان انقلابی مسجدی برگزار شد.

 

در این وبینار که به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات ساختمان شهید بهشتی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور برگزار شد، از یک نفر از هنرمندان شاخص هر استان در رشته‌های مختلف، با برقراری ارتباط آنلاین تجلیل به عمل آمد و از استان چهارمحال و بختیاری مهدی نظری، مدیر کانون فرهنگی هنری نسیم صبا، هنرمند عرصه سرود و موسیقی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل شد.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین خداداده، در این وبینار با اشاره به اینکه تقابل تاریخی حق و باطل از اول تاریخ بوده و همچنان ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: مهمترین میدان این تقابل عرصه فرهنگ و هنر است و هرچند که دشمن نیز در این عرصه وارد شده، اما باور داریم که پرورش و تعالی هنر انقلاب اسلامی و تربیت هنرمندان متعهد می‌تواند ترفندهای دشمن را در این میدان خنثی کند.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، با بیان اینکه خاستگاهی بهتر و برتر از مسجد برای بروز و تبلور هنر انقلاب اسلامی نیست، افزود: هنر اگر با روح دیانت همراه شود، عالی‌ترین وسیله تبلیغ ارزش‌های اسلامی، انقلابی و انسانی بوده و اساسا زبان هنر کارآمدترین زبان برای جهاد تبیین است.

 

گفتنی است، مهدی نظری، مدیر کانون فرهنگی هنری نسیم صبا  و هنرمند عرصه موسیقی وسرود بوده و آهنگساز، تهیه کننده و مربی بسیاری از سرود ها تولیدی را برعهده داشته است.