هر شهرستان از استان چهارمحال و بختیاری میزبان یک رویداد فرهنگی در دهه کرامت است
هر شهرستان از استان چهارمحال و بختياري ميزبان يک رويداد فرهنگي در دهه کرامت است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری:

هر شهرستان از استان چهارمحال و بختیاری میزبان یک رویداد فرهنگی در دهه کرامت است

احمدي گفت: در برنامه ريزي هاي ويژه برنامه هاي بزرگداشت دهه کرامت، هرشهرستان از استان چهارمحال و بختياري ميزبان يک رويداد فرهنگي خواهد بود
شناسه خبر : 46686 تاریخ انتشار : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۱۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری، چهارمین جلسه شورای هماهنگی  بزرگداشت دهه کرامت استان چهارمحال وبختیاری به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید. 

 

پیام احمدی،  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در این جلسه گفت: با توجه به عشق و ارادت مردم استان به ساحت مقدس امام رئوف، حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام)، در برنامه ریزی های ویژه برنامه های بزرگداشت دهه کرامت، هرشهرستان از استان چهارمحال و بختیاری میزبان یک رویداد فرهنگی خواهد بود.

 

محمدرضا مظاهری مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گفت: یکی از ویژه برنامه های بزرگداشت دهه کرامت در استان، اهتزاز پرچم منقش به نام مبارک امام رضا (ع) در گلزار مطهر شهدای گمنام شهرکرد است که با حضور خدام حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه حضور خادمان حرم رضوی در استان از 31 اردیبهشت ماه 1402 خواهد بود، افزود: برنامه استقبال از  کاروان «زیرسایه خورشید» در شهرکرد برگزار خواهد شد وخادمان حرم مطهر رضوی با حضرت حجت الاسلام و المسلمین نکونام،  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد دیدار خواهند شد.

 

در ادامه جلسه پیمان سمیع، معاون اجرایی شبکه جوانان رضوی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه امسال خادمان حرم مطهر رضوی در برنامه های همه شهرستان ها حضور خواهند داشت، افزود: غبارروبی و عطرافشانی، اهدای گل و ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار مطهر شهدا، عیادت از بیماران در بیمارستان های استان و شرکت در جشن های مردمی تنها بخشی از برنامه های این کاروان در استان چهارمحال و بختیاری خواهد بود.

 

در پایان جلسه اعضا دیدگاه ها و نظرات خود را در مورد برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های بزرگداشت دهه کرامت 1402 بر اهتمام لازم در راستای اجرای برنامه های متناسب با رویکردها و شعار دهه کرامت و عناوین روزها تاکید کردند.

 

خاطرنشان می گردد، فاصله زمانی اول تا یازدهم ذی‏القعده در تقویم هجری قمری، همزمان با ایام میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی ا‏بن ‏موسی ‏الرضا (علیه السلام)، حضرت فاطمه ‏معصومه (سلام‏ الله علیها)، بزرگداشت مقام حضرت احمد ابن‏ موسی، شاهچراغ (علیه ‏السلام) به عنوان دهه ‏کرامت نامگذاری شده است .