شبکه‌سازی تشکل‌های دینی و استفاده از همه ظرفیت‌های استان در اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت
شبکه‌سازي تشکل‌هاي ديني و استفاده از همه ظرفيت‌هاي استان در اجراي ويژه‌برنامه‌هاي دهه کرامت
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

شبکه‌سازی تشکل‌های دینی و استفاده از همه ظرفیت‌های استان در اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت

احمدي در ششمين نشست شوراي هماهنگي بزرگداشت دهه کرامت استان چهارمحال و بختياري بر شبکه‌سازي تشکل‌هاي ديني و استفاده از همه ظرفيت‌هاي استان در اجراي ويژه‌برنامه‌هاي دهه کرامت تاکيد کرد
شناسه خبر : 47077 تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۱۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری، ششمین نشست شورای هماهنگی  بزرگداشت دهه کرامت استان چهارمحال وبختیاری به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید. 

پیام احمدی،  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در این نشست با تاکید بر شبکه سازی تشکل های دینی و استفاده از همه ظرفیت های استان در اجرای ویژه برنامه های دهه کرامت افزود: این ظرفیت ها باید برای تمام طول سال هم برای اجرای فعالیت های فرهنگی هنری آماه نگه داشته شود.


 

محمدرضا مظاهری مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گفت: یکی از ویژه برنامه های بزرگداشت دهه کرامت در استان، اهتزاز پرچم منقش به نام مبارک امام رضا (ع) در گلزار مطهر شهدای گمنام شهرکرد است که با حضور خدام حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان چهارمحال و بختیاری با تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت همه دستگاه های استان برای پرشکوه برگزارکردن ویژه برنامه های بزرگداشت دهه کرامت در استان افزود: برنامه استقبال از کاروان «زیرسایه خورشید» در شهرکرد برگزار خواهد شد.

 

در ادامه نشست محسن کاووسی، مسئول شبکه جوانان رضوی در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امسال خادمان حرم مطهر رضوی در برنامه های همه شهرستان ها حضور خواهند داشت، افزود: غبارروبی و عطرافشانی، اهدای گل و ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار مطهر شهدا، عیادت از بیماران در بیمارستان های استان و شرکت در جشن های مردمی مساجد و با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد از کارویژه های محوری کاروان «زیرسایه خورشید» دراستان چهارمحال و بختیاری خواهد بود.

 

وی افزود: برنامه حضور خدام حرم مطهر رضوی از روز سی و یکم اردیبهشت ماه1402 و از شهرستان شهرکرد آغاز گردیده و خادمان حرم مطهر رضوی در تمام شهرستان های استان حضور خواهند داشت.

 


در پایان جلسه اعضای شورا دیدگاه ها و نظرات خود را در مورد برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های بزرگداشت دهه کرامت 1402 بر اهتمام لازم در راستای اجرای برنامه های متناسب با رویکردها و شعار دهه کرامت و عناوین روزها تاکید کردند.