خادمان حرم مطهر رضوی میهمان مردم ولایتمدار شهرستان‌های ده‌گانه استان چهارمحال و بختیاری در دهه کرامت هستند
خادمان حرم مطهر رضوي ميهمان مردم ولايتمدار شهرستان‌هاي ده‌گانه استان چهارمحال و بختياري در دهه کرامت هستند
مسئول شبکه جوانان رضوی در استان چهارمحال و بختیاری:

خادمان حرم مطهر رضوی میهمان مردم ولایتمدار شهرستان‌های ده‌گانه استان چهارمحال و بختیاری در دهه کرامت هستند

کاووسي گفت: در دهه کرامت خادمان حرم مطهر رضوي ميهمان مردم ولايتمدار شهرستان‌هاي ده‌گانه استان چهارمحال و بختياري خواهند بود
شناسه خبر : 47211 تاریخ انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری، محسن کاووسی گفت: کاروان «زیرسایه خورشید» روز شنبه سی ام اردیبهشت 1402 میهمان مردم استان چهارمحال و بختیاری خواهند بود و آیین استقبال از این عزیزان در ورودی شهرکرد برگزار خواهد شد.

 

مسئول شبکه جوانان رضوی در استان چهارمحال و بختیاری افزود: برنامه حضور خدام حرم مطهر رضوی از روز یک شنبه،  سی و یکم اردیبهشت ماه1402 و از شهرستان شهرکرد آغاز گردیده و خادمان حرم مطهر رضوی در ویژه برنامه های شهرستان شهرکرد حضور خواهند داشت.

 

وی ادامه داد: کاروان «زیرسایه خورشید» در روز دوشنبه یکم خردادماه در شهرستان بروجن، سه شنبه دوم خردادماه در شهرستان های خانمیرزا و فلارد و روز چهارشنبه سوم خردادماه1402 میهمان مردم لردگان خواهند بود.

 

کاووسی افزود: خادمان حرم مطهر رضوی در روز پنج شنبه چهارم خردادماه در شهرستان اردل، چمعه پنجم خردادماه در شهرستان بن و بخش لاران از شهرستان شهرکرد و شنبه و یک شنبه، ششم و هفتم خردادماه 1402 در شهرستان های کوهرنگ و فارسان حضور خواهند داشت.

 

وی ادامه داد: مردم شهرستان کیار در روز دوشنبه هشتم خردادماه و شهرستان شهرکرد، سه شنبه نهم خرداد و مردم شهرستان سامان در روز چهارشنبه دهم خردادماه 1402 میزبان کاروان «زیرسایه خورشید» خواهند بود.


  
مسئول شبکه جوانان رضوی در استان چهارمحال و بختیاری افزود: یکی از ویژه برنامه های بزرگداشت دهه کرامت در استان، اهتزاز پرچم منقش به نام مبارک امام رضا (ع) در گلزار مطهر شهدای گمنام شهرکرد است که با حضور خدام حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

 

وی در پایان افزود: حضور در گلزار مطهر شهدا و غبارروبی، عطرافشانی، اهدای گل و ادای احترام به مقام شامخ شهدا ، عیادت از بیماران در بیمارستان های استان، شرکت در جشن های مردمی مساجد و با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد از کارویژه های محوری کاروان «زیرسایه خورشید» دراستان چهارمحال و بختیاری خواهد بود.