استقبال از کاروان «زیر سایه خورشید» و آغاز ویژه برنامه های دهه کرامت در استان چهارمحال و بختیاری
استقبال از کاروان «زير سايه خورشيد» و آغاز ويژه برنامه هاي دهه کرامت در استان چهارمحال و بختياري

استقبال از کاروان «زیر سایه خورشید» و آغاز ویژه برنامه های دهه کرامت در استان چهارمحال و بختیاری

در استان چهارمحال و بختياري با استقبال از کاروان «زير سايه خورشيد» ويژه برنامه هاي دهه کرامت استان چهارمحال و بختياري آغاز شد
شناسه خبر : 47457 تاریخ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان چهارمحال و بختیاری آیین استقبال از خادمان حرم مطهر رضوی با عنوان کاروان «زیر سایه خورشید» با حضور مسئولان ارشد استانی و مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری همراه بود.


برای حضور خادمان حرم رضوی در 150 برنامه  در شهرستان‌های 11‌گانه استان برنامه ریزی شده است و حضور خدام حرم مطهر رضوی از روز یک شنبه، سی و یکم اردیبهشت ماه1402 و از شهرستان شهرکرد آغازگردیده و خادمان حرم مطهر رضوی در ویژه برنامه های شهرستان شهرکرد حضور خواهند داشت.


کاروان «زیرسایه خورشید» در روز دوشنبه یکم خردادماه در شهرستان بروجن، سه شنبه دوم خردادماه در شهرستان های خانمیرزا و فلارد و روز چهارشنبه سوم خردادماه1402 میهمان مردم لردگان خواهند بود ودر روز پنج شنبه چهارم خردادماه در شهرستان اردل، چمعه پنجم خردادماه در شهرستان بن و بخش لاران از شهرستان شهرکرد و شنبه و یک شنبه، ششم و هفتم خردادماه 1402 در شهرستان های کوهرنگ و فارسان حضور خواهند داشت.


مردم شهرستان کیار در روز دوشنبه هشتم خردادماه و شهرستان شهرکرد، سه شنبه نهم خرداد و مردم شهرستان سامان در روز چهارشنبه دهم خردادماه 1402 میزبان کاروان «زیرسایه خورشید» خواهند بود. 


گفتنی است، فاصله زمانی اول تا یازدهم ذی‏القعده در تقویم هجری قمری، همزمان با ایام میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی ا‏بن ‏موسی ‏الرضا (علیه السلام)، حضرت فاطمه ‏معصومه (سلام‏ الله‏ علیها)، بزرگداشت مقام حضرت احمد ابن‏ موسی، شاهچراغ (علیه ‏السلام) به عنوان دهه ‏کرامت نامگذاری شده است