سفیران مدهامّتان یاور برگزارکنندگان شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان
سفيران مدهامّتان ياور برگزارکنندگان شانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامتان

سفیران مدهامّتان یاور برگزارکنندگان شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان

سفيران مدهامّتان ياور مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در برگزاري شانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامتان هستند
شناسه خبر : 48265 تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۵۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان چهارمحال و بختیاری، اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند با تشویق به حضور بچه های مسجد به عنوان سفیران مدهامتان به هرچه باشکوه تر برگزار شدن شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان کمک کنند.

 

شرکت کنندگانی که به عنوان سفیران مدهامّتان، بیش از ده نفر از اعضای کانون را به شرکت در مسابقات دعوت کنند و شماره همراه ایشان در فرم  ارسال اثر مدهامّتان ثبت شود متناسب با امتیاز شرکت کنندگان از جوایزنقدی و خدمات ارزنده قرآنی و فرهنگی بهره مندخواهند شد. 

 

اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند با ثبت نام و بارگذاری اثر در سامانه بچه های مسجد https://bachehayemasjed.ir در این دوره از مسابقات شرکت می کنند.

 

شانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی «مدهامّتان» در دوبخش ویژه اعضا و بخش ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار خواهد شد که بخش ویژه اعضا شامل رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء 30، مکبّری، قرائت نماز، استعدادیابی، معارف اهل‌بیت(علیم‌السلام) و بخش ویژه کانون ها در رشته‌های طرح مسجد پایگاه قرآنی، طرح تلاوت نور و تولیدات هنری خواهد بود.

 

شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات با توجه به تمدید زمان برگزاری مسابقات تا 30 تیر ماه 1402 فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه بچه های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.