اهدای تجهیزات ورزشی به کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری
اهداي تجهيزات ورزشي به کانون هاي مساجد چهارمحال و بختياري
در نشست مدیر کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری با مدیرکل ورزش و جوانان استان صورت پذیرفت:

اهدای تجهیزات ورزشی به کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری

درنشست مدير ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد با مديرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختياري قول مساعد تجهيز کانون هاي فرهنگي هنري مساجد به امکانات ورزشي براي اجراي طرح غني سازي اوقات فراغت تابستان 1402 داده شد.
شناسه خبر : 49356 تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۰۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از چهارمحال و بختیاری، محمدرضا مظاهری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با موعود بنیادی فر، مدیر کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری دیدار و پیرامون زمینه های مشترک همکاری در برگزاری ویژه برنامه های غنی سازی اوقات فراغت تابستان1402 گفتگو کردند.                                                                                       

                             

در این نشست عبدالله جهانبخشی، معاون امور ورزش، محمود بهرامی، رئیس گروه فرهنگی و تربیتی اداره کل ورزش و جوانان و کارشناسان ستادی و استانی و مرتبط اداره کل ورزش و جوانان حضور داشتند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری در ابتدای نشست با اشاره بر ظرفیت عظیم مردمی کانون های فرهنگی هنری مساجد افزود: تاکنون 458 باب کانون فرهنگی هنری در مساجد استان تاسیس گردیده است که در فصل تابستان با برگزاری کلاس های متنوع فرهنگی، هنری ورزشی برای نوجوانان و جوانان در اقصی نقاط استان به ویژه در مناطق روستایی و عشایری مشغول خدمت رسانی هستند. 

 

 وی افزود: نقطه مشترک ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری در برگزاری طرح غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد، هم افزایی و اشتراک گذاری ظرفیت ها ویژه جوانان و نوجوانان است.       

                  

مظاهری ادامه داد: 68000 نفر در استان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد هستند که در سامانه بچه های مسجد ثبت نام کرده اند و مخاطبان اصلی کانون ها نوجوانان و جوانان هستند.

 

وی به ظرفیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در زمینه های مختلف اشاره کرده و افزود: برگزاری رویدادهای فرهنگی، ورزشی، اجرای طرح جوانی جمعیت، بازی های بومی و محلی و توسعه ورزش های همگانی از جمله زمینه های همکاری مشترک کانون های فرهنگی هنری مساجد با اداره کل ورزش و جوانان است.

 

در ادامه نشست، عبدالله جهانبخشی، معاون امور ورزش، اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری بر اعلام آمادگی برای همکاری های مشترک با کانون های فرهنگی هنری مساجد تاکید کرد.

 

وی افزود: 50 مسجد و حسینیه در شهرها و روستاهای فاقد سالن و امکانات ورزشی توسط این اداره کل دارای خانه ورزش شده اند و برای فعالیت های ورزشی تجهیز شده اند.

 

جهانبخشی به فعالیت های ورزشی مسجد سلمان فارسی منظریه شهرکرد اشاره کرده و افزود: این مسجد به عنوان یک الگوی موفق در کشور مطرح شده است.

 

وی افزود: با توجه به کمبود فضاهای ورزشی، سالن ها و زیرساخت ها تاکید اداره کل ورزش و جوانان بر استفاده از فضای مساجد و حسینیه ها برای اجرای فعالیت های ورزشی در شهرها و روستاهای فاقد امکانات و تجهیزات ورزشی با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

موعود بنیادی فر، مدیرکل ورزش و جوانان با ابراز خشنودی از برگزاری نشست مشترک با مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد پیرامون غنی سازی اوقات فراغت تابستان1402 افزود: این فرصت را برای ارتقای همکاری های مشترک غنیمت شمرده و معتقدیم، مساجد؛ بهترین فضا برای حضور نوجوانان و جوانان برای غنی سازی اوقات فراغت هستند.

 

وی در ادامه بر افزایش سطح همکاری های مشترک و ارتباط دوسویه اداره کل ورزش و جوانان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در برگزاری فعالیت های ورزشی تاکید کرد.

 

بنیادی فر افزود: با تامین امکانات و تجهیزات ورزشی نسبت به تجهیز کانون های فرهنگی هنری مساجد به امکانات ورزشی در طرح اوقات فراغت تابستان امسال اقدام خواهیم کرد.