گزارشی از فعالیت گسترده کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری در دهه امامت و ولایت/از 150 قربانی تا اطعام بیست هزارنفری غدیر
گزارشي از فعاليت گسترده کانون هاي مساجد چهارمحال و بختياري در دهه امامت و ولايت/از 150 قرباني تا اطعام بيست هزارنفري غدير

گزارشی از فعالیت گسترده کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری در دهه امامت و ولایت/از 150 قربانی تا اطعام بیست هزارنفری غدیر

مظاهري گفت: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد چهارمحال و بختياري در دهه امامت و ولايت با انجام 150 قرباني و اطعام بيست هزار نفر در روز غدير ولايتمداري خود را به اثبات رساندند.
شناسه خبر : 49524 تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۵۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری، محمدرضا مظاهری افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری با حضور گسترده در طرح قربانی مشارکتی و قربانی 150راس گوسفند و توزیع گوشت قربانی بین عزتمندان و طبخ و توزیع غذا و میهمان کردن بیست هزار نفر بر سفره اطعام غدیر بار دیگر ولایتمداری خود را به همگان نشان دادند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای طرح قربانی با مساعدت و مشارکت موسسه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا انجام شد و بیش از 84 کانون فرهنگی هنری از مساجد استان چهارمحال و بختیاری در این طرح شرکت داشتند.

 

وی افزود: در این مرحله از قربانی میلغ 9میلیار ریال هزینه شده شده است که مبلغ سه میلیارد ریال از محل کمک های مردمی و خیرین استان تامین و میلغ 6 میلیارد آن توسط  موسسه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا پرداخت گردیده است.


 
مظاهری ادامه داد: گوشت های قربانی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری در بین عزتمندانی که از قبل بانک اطلاعاتی آن ها در کانون های فرهنگی هنری مساجد تهیه و تکمیل گردیده توزیع شده است.

 

وی در پایان افزود: خیران و علاقمندان جهت مشارکت در هزینه‌های پشتیبانی و فرهنگی موسسه حضرت خديجه علیهالسلام و مشارکت در طرح های قربانی در اول هر ماه قمری می‌توانند هدایای و نذورات خود را از طریق روش‌های زیر پرداخت کرده و در این امر خیر شرکت نمایند.

 

 برای مشارکت در قربانی از طریق لینک: https://khadije.IR
بخش اهدای کمک نقدی در وب‌سایت موسسه به نشانی Khadije.lR به‌صورت ۲۴ ساعته و آنی با دقت بالا
کارت به کارت به شماره 6037998135666666 به نام موسسه حضرت خدیجه  (علیهالسلام