مشارکت گسترده اعضای کانون‌های مساجد چهارمحال‌وبختیاری در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان
مشارکت گسترده اعضاي کانون‌هاي مساجد چهارمحال‌وبختياري در شانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامتان
با ارسال اثر از 318 نفر از اعضای کانون ها صورت پذیرفت

مشارکت گسترده اعضای کانون‌های مساجد چهارمحال‌وبختیاری در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان

مظاهري گفت: 318 نفر از اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد چهارمحال و بختياري در شانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامتان شرکت کرده اند.
شناسه خبر : 49937 تاریخ انتشار : ۷ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۴۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان چهارمحال و بختیاری، محمدرضا مظاهری افزود: با استقبال خوب اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری 318 نفر در شانزدهمین دوره از مسابقات مدهامتان شرکت کرده اند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد با بارگذاری اثر در سامانه بچه های مسجد bachehayemasjed.ir دردو مرحله استانی و کشوری در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان شرکت کردند.

 

وی افزود: در این دوره از مسابقات کودکان رده سنی زیر هفت سال، نوجوانان رده سنی ۷ تا ۱۶ سال و جوانان در رده سنی ۱۷ تا ۳۰ سال از اعضای کانون‌های مساجد در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

 

مظاهری در پایان افزود: در شانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی «مدهامّتان» که در دو بخش ویژه اعضا و بخش ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد که اعضای کانون ها در رشته‌های قرائت تحقیق (از16 تا 30 سال) ، قرائت تقلیدی (از۷تا۱۶سال)، مفاهیم(از 7 تا 30 سال)، اذان(از 7 تا 30 سال)، قرائت ترتیل (از ۷تا۳۰سال)، حفظ کل (از ۱۶تا۳۰سال)، حفظ جزء30 (از۷تا۱۶سال)، مکبّری (زیر ۷سال تا ۱۶سال) ، قرائت نماز (زیر ۷سال تا ۱۶سال)، معارف اهل‌بیت(علیهم‌السلام) (از 7 تا 30 سال) شرکت کرده اند و در بخش ویژه نیز کانون های فرهنگی هنری مساجد در رشته‌های طرح مسجد پایگاه قرآنی، طرح تلاوت نور و تولیدات هنری با هم به رقابت می پردازند.