مساجد پایگاه اصلی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
مساجد پايگاه اصلي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری

مساجد پایگاه اصلی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران چهارمحال و بختياري در ديدار با مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد بر اهميت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در ترويج فرهنگ ايثار و شهادت تاکيد کرد
شناسه خبر : 50564 تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۲۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری، محمدرضا مظاهری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد با اسماعیل عسگری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری دیدار و پیرامون زمینه های همکاری های مشترک گفتگو کردند.

 

محمدرضا مظاهری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در ابتدای این نشست ضمن اعلام آمادگی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای اجرای فعالیت های مشترک افزود: در گام اول 4 سرود با موضوع ایثار و شهادت و مضامین مرتبط با شهدا توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد تولید خواهد شد.

 

وی افزود: گروه های سرود و نمایش کانون های فرهنگی هنری مساجد آماده اجرای سرود و نمایش در ویژه برنامه های بنیاد شهید در مناسبت های مختلف مذهبی و ملی را دارند.


 
اسماعیل عسگری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری در ادامه این نشست ضمن ابراز خرسندی از ابراز تمایل به همکاری در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و اجرای فعالیت های اثرگذار فرهنگی و هنری کانون های فرهنگی هنری در مساجد به ویژه درزمینه های نمایش و سرود، گفت: مساجد پایگاه اصلی ترویج فرهنگ ایثار و شهدت هستند و مهمترین مکان برای آشنایی هرچه بیشتر مردم با فرهنگ ایثار  و شهادت، مساجد هستند.

 

وی به تاثیرگذاری زبان هنر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و بر استفاده از استعدادهای هنری بچه های مسجد در این زمینه تاکید کرد.

 

عسگری افزود: از فعالیت گروه های سرود و نمایش کانون های فرهنگی هنری مساجد برای تولید اثر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حمایت های مادی و معنوی از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران بعمل خواهد آمد و در این زمینه تولید آثارمشترک نمایشی از زندگی نامه شهدا و مضامین شهدایی با انعقاد تفاهم نامه های همکاری انجام خواهد شد.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه 31 حسینیه شهید در استان چهارمحال و بختیاری مشغول فعالیت می باشند، خواستار همکاری بیشتر در اجرای فعالیت های فرهنگی هنری در این حسینیه ها با حضور کانون های فرهنگی هنری مساجد شد.

 

در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری در تولید سرود  به امضای محمدرضا مظاهری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و اسماعیل عسگری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری رسیده و مبادله گردید.