راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، زمینه ساز تمدن اسلامی و ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (عج)
راهپيمايي عظيم اربعين حسيني، زمينه ساز تمدن اسلامي و ظهور حضرت بقيه الله الاعظم (عج)

راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، زمینه ساز تمدن اسلامی و ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (عج)

مظاهري با اشاره به حضور گسترده اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در راهپيمايي اربعين حسيني افزود: راهپيمايي عظيم اربعين حسيني، زمينه ساز تمدن اسلامي و ظهور حضرت بقيه الله الاعظم (ارواحناله الفدا) است
شناسه خبر : 50915 تاریخ انتشار : ۶ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۵۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان چهارمحال و بختیاری، محمدرضا مظاهری در نشست شورای اداری ستاد به مناسبت اربعین حسینی افزود: اربعین یک کنگره بین المللی است و 460 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان چهارمحال و بختیاری، امروز می توانند به سهم خود پرچم دار بخش مهمی ازاین نهضت جهانی باشند که باید تلاش کنیم این نهضت بزرگ حفظ شود و هیچ مسئله ای بر آن خدشه وارد نسازد.

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری، پیاده روی اربعین را تجلی نفوذ اسلام در سراسر جهان عنوان کرد و از آمادگی خدمت رسانی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری به زائران اربعین حسینی خبر داد.


وی افزود:  ایجاد، گسترش و تحکیم وحدت و همکاری در بین آحاد مردم ایران یکی از دستاوردهای مهم پیاده روی اربعین حسینی است.


مظاهری بابیان اینکه اربعین تجلی نفوذ اسلام است،  افزود: حضور باشکوه همه ساله مردم در راهپیمایی اربعین حسینی نشان از نفوذ قدرت اسلام در دنیا است.


وی تاکید کرد: حضور عاشقان حضرت اباعبدالله حسین (ع) در پیاده روی اربعین نشان از انسجام و همدلی مسلمانان است که هرساله پرشورتر از گذشته برگزار می شود و خاری در چشم دشمنان اسلام است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه عشق به امام حسین (علیه السلام) کوچک و بزرگ نمی شناسد، تاکید کرد: نوجوانان و جوانان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با اجرای برنامه هایی متناسب با رسالت و کارکردهای فرهنگی و هنری در اربعین حسینی نقش آفرینی خواهند کرد.