ارائه خدمت بی منت با برپایی موکب مهدی فاطمه (عج) / از حسینیه مادر و کودک تا خیمه بازی های معارفی کودکان
ارائه خدمت بي منت با برپايي موکب مهدي فاطمه (عج) / از حسينيه مادر و کودک تا خيمه بازي هاي معارفي کودکان
مدیر کانون فرهنگی هنری قدسیان خبر داد

ارائه خدمت بی منت با برپایی موکب مهدی فاطمه (عج) / از حسینیه مادر و کودک تا خیمه بازی های معارفی کودکان

گنجي از خدمت رساني به زائران اربعين حسيني در موکب مهدي فاطمه (عج) خبر داد که برپايي حسينيه مادر و کودک، خيمه خياطي و خيمه بازي هاي معارفي کودکان از جمله خدمات ارائه شده هستند
شناسه خبر : 51006 تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۱۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان چهارمحال و بختیاری، فرزانه گنجی گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری قدسیان، همنوا با عرشیان و قدسیان آسمان،  ندای یاحسین (علیه السلام) سرداده و خاک کف پای زائران اباعبدالله الحسین (علیه السلام) را توتیای چشم خود می کنند. 


مدیر کانون فرهنگی هنری قدسیان، مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) روستای ارجنک از شهرستان شهرکرد افزود: اعضای کانون همراه و همگام با خادمان افتخاری موکب مهدی فاطمه (عج) از استان چهارمحال و بختیاری میزبان زائران حضرت سیدالشهدا(علیه السلام) در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی می باشند.


وی با اشاره به اینکه در موکب مهدی فاطمه (عج) روزانه 15۰۰ بسته غذایی میان زائران اربعین حسینی توزیع شود؛ افزود: برپایی حسینیه مادر وکودک. موکب خیاطی، موکب ماساژدرمانی، غرفه احکام و پاسخگویی به مسائل شرعی، غرفه مشاوره از جمله فعالیت های این موک برای خدمت رسانی به زائران حضرت سیدالشهدا(علیه السلام) در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی می باشند.

گنجی با اشاره به برپایی جلسات سخنرانی، مداحی، روضه‌خوانی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، اقامه نماز جماعت در موکب مهدی فاطمه (عج)،  افزود: این خدمات با همکاری موکب حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام)، موکب ثارالله (علیه السلام)، موکب حضرت علی اصغر(علیه السلام) تا یک روز بعد از اربعین حسینی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) ارائه می گردد.