نگاهی نو به آموزش، کادرسازی وکار تشکیلاتی در کانون فرهنگی هنری نسیم صبا
نگاهي نو به آموزش، کادرسازي وکار تشکيلاتي در کانون فرهنگي هنري نسيم صبا
با برترین های چهارمین رویداد ملی «فرهنگ و هنر بچه های مسجد»

نگاهی نو به آموزش، کادرسازی وکار تشکیلاتی در کانون فرهنگی هنری نسیم صبا

کانون فرهنگي هنري نسيم صيا در چهارمحال و بختياري با انجام فعاليت هاي تخصصي در زمينه سرود موفق به کسب رتبه شايسته تقدير در چهارمين رويداد ملي «فرهنگ و هنر بچه هاي مسجد» شده است
شناسه خبر : 52601 تاریخ انتشار : ۷ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۴۳

به گزارش روابط عمومی  ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد  استان چهارمحال و بختیاری، کانون فرهنگی هنری نسیم صیا با برگزاری منظم کلاس های آموزش تخصصی در زمینه تک خوانی و تهیه کنندگی، تنطیم و آهنگسازی و ... برای اعضای گروه سرود کانون، فعالیت های تخصصی  سرود و توجه ویژه به کادر سازی و کار تشکیلاتی و برگزاری و اعزام اعضای گروه سرود به عنوان مربی به کانون های دیگر، مدارس ونهادها برای آموزش و تشکیل گروه های سرود موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر در چهارمین رویداد ملی «فرهنگ و هنر بچه های مسجد» شده است.


گروه سرودکانون فرهنگی هنری نسیم صیا از مسجد حضرت ابوالفضل (ع) لردگان در طول سال با تولید و یا بازخوانی سرود در همه مناسبت های مهم ملی و مذهبی فعالیت مستمر داشته وسرود های پاتوقی را در مناسبت های مذهبی و ملی در گلزار شهدا و خیابان ها و میادین اصلی شهر و  پارک ها اجرا کرده است.

 

این کانون برای خودکفایی مالی کانون با توجه به کمبود اعتبارات تخصیصی به کانون با انعقاد قرارداد تولید سرود با دستگاه ها و ادارات و سازمان ها به سمت تامین منابع مالی حرکت کرده است.

 

فعالیت کانون فرهنگی هنری نسیم صبا به صورت تخصصی در زمینه سرود منجر به تبدیل کردن شهرستان لردگان در استان چهارمحال و بختیاری به یکی از قطب های تولید سرود در استان و کشور و گرایش ویژه نوجوانان و جوانان به حضور در گروه های سرود و تشکیل گروه های سرود جدید در کانون ها، مساجد و مدارس شهرستان شده است.


کانون فرهنگی هنری نسیم صبا در سومین رویداد ملی «فرهنگ و هنر بچه های مسجد» هم موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه در رواق سرود شده بود.


گفتنی است، کانون فرهنگی هنری نسیم صبا علاوه بر تولید سرودهای «مدافعان سلامت»، «ایران»، «عیدانه غدیر»، «کانون خدمت»، «امام علی(علیه السلام)»، «خم ولایت»، «فرزند ایران»، «سلام بر قدس»، «انتخابات»، «شمس الشموس»، «ای صفای قلب زارم»، «امام رضا(علیه السلام)»، «مادرم اسمتو خوند توگوشم»، «فصل بهار»، «وطنوم ایرون»، نماهنگ « آیینه نور» با موضوع نماز، «سلام بر قدس»، «مامی آییم»، «رمضان ماه خدا»، «انتخاب درست»، «حضرت عشق» و «حضرت بهار» با موضوع امام زمان(عج)، و سرود های« یوزهای ایران»، «یک تیم و یک میدان» و «شکوه استقامت» در حمایت از تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در جام جهانی سرود، سرود «مکتب عشق» و «سردار» در اولین سالگرد شهادت سردار دلها و سرود «پیمان جاویدان» به صورت مشترک با گروه سرود بچه های آسمان از استان اصفهان در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با اجرا در گلزار شهدای شهرکرمان و تولید سرود «جان فدا» در سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی تولید کرده و سرودهای «خنده دریا»، «سفیر آفتاب»، «بهار همدلی و مهربانی»، نوای ماندگار «ممد نبودی ببینی»، «فانوس شب»، «دریای آرامش»، «مرگ برآمریکا»، «حرم الله» و ... بازخوانی و اجرا کرده است.