افزایش ضریب مشارکت خواهران در مساجد و کمک به رشد و بالندگی جامعه با انسجام بخشی فعالیت خواهران در مساجد
افزايش ضريب مشارکت خواهران در مساجد و کمک به رشد و بالندگي جامعه با انسجام بخشي فعاليت خواهران در مساجد

افزایش ضریب مشارکت خواهران در مساجد و کمک به رشد و بالندگی جامعه با انسجام بخشی فعالیت خواهران در مساجد

نادري با اشاره به تاسيس کانون هاي تخصصي خواهران در مساجد،گفت: افزايش ضريب مشارکت خواهران در مساجد و کمک به رشد و بالندگي جامعه با انسجام بخشي فعاليت خواهران در مساجد محقق خواهد شد
شناسه خبر : 53198 تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۴۶

زهرا نادری در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از چهارمحال و بختیاری اظهار امیدواری کرد، با تاسیس کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران در مساجد شاهد بالارفتن ضریب مشارکت خواهران در فعالیت های فرهنگی هنری در مساجد و کمک به رشد و بالندگی جامعه باشیم.


 رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی، مسجدحضرت ابوالفضل (علیه السلام) بن افزود: حضور بانوان در سنگر مساجد، باعث حفظ تکریم خانواده و پرورش فرزندان سالم در جامعه می گردد و افزایش ضریب مشارکت خواهران در مساجد و رشد و بالندگی جامعه با انسجام بخشی فعالیت خواهران در مساجد محقق خواهد شد.


وی افزود: بانوان در مساجد در طول دفاع مقدس به عنوان یک سنگر در پشت جبهه ها عمل کردند و با حضور خود در مساجد باعث تقویت جبهه ها و پیروزی انقلاب شدند.

 

نادری ادامه داد: اختصاص بخش های ویژه به بانوان در مساجد و حسینیه ها موجب پیشرفت زنان در امور مذهبی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی شده است و تاثیرات زیادی بر فعالیت بانوان دارد.


نویسنده و شاعر شهر بن با تاکید بر اینکه بانوان با حضور در مساجد و شرکت  دربرنامه های مذهبی و فرهنگی و ...توانسته اند به رشد و بالندگی برسند، افزود: با این حضور بانوان توانسته اند با تربیت فرزندان شایسته در شکوفا شدن خانواده نیز مثمرثمر باشند. 


فعال فرهنگی مسجدحضرت ابوالفضل (علیه السلام) بن ادامه داد: بانوان با حضور در فعالیت های مسجدمحور وکلاس های آموزشی در زمینه علمی پیشرفت های قابل توجهی کردند و به پویا شدن فرزندان خود کمک کرده اند و چه بسا مادرانی که توانستند با حضور خود در سنگر مساجد مسیر درست را به فرزندان خود آموزش دهند و آنها را از خطرات پیش روی خود در جامعه آگاه کنند.


وی افزود: مادران با آموزش های خانواده و مشاوره هایی که در مساجد توسط فعالان فرهنگی انجام می شود چه بسا توانسته اند خانواده هایی که دچار مشکلات بوده اند، را نجات دهند و همچنین با آموزش در زمینه های مختلف در زمینه کارآفرینی توانسته اند به خودکفایی برسند و به اقتصاد خانواده کمک کنند.