برگزاری اولین همایش آموزشی مدیران کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران در چهارمحال و بختیاری
برگزاري اولين همايش آموزشي مديران کانون هاي فرهنگي هنري تخصصي خواهران در چهارمحال و بختياري
در راستای تبیین جایگاه و وظایف زن تراز انقلاب اسلامی از سوی مقام معظم رهبری صورت می پذیرد:

برگزاری اولین همایش آموزشی مدیران کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران در چهارمحال و بختیاری

در راستاي تبيين جايگاه و وظايف زن تراز انقلاب اسلامي از سوي مقام معظم رهبري اولين همايش آموزشي مديران کانون هاي فرهنگي هنري تخصصي خواهران در چهارمحال و بختياري برگزار مي گردد
شناسه خبر : 53207 تاریخ انتشار : ۷ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۴۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از چهارمحال و بختیاری در راستای تبیین جایگاه و وظایف زن تراز انقلاب اسلامی از سوی مقام معظم رهبری و ضرورت نقش پذیری اجتماعی بانوان در گام دوم انقلاب اولین همایش آموزشی مدیران کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران استان چهارمحال و بختیاری برگزار می گردد.

 

همایش آموزشی به مدت 8 ساعت با حضور 34 نفر از مدیران کانون های فرهنگي هنري تخصصي خواهران در سه گام برگزار می شود، که گام نخست به صورت حضوری در قالب نشست یک روزه، چهارشنبه هشتم آبان ماه 1402 در محل مجتمع فرهنگی و هنر مهر شهرکرد واقع دربلوار طالقانی، تقاطع ابوریحان از ساعت9تا12 صبح  برگزار می شود..


آموزش مهارت های مدیریت و رهبری در تشکیلات، آشنایی با عرصه های حضور اجتماعی زن، راهبردها و راهکارها و آشنایی با نقش زنان در تعالی خانواده از سرفصل های محتوایی این همایش آموزشی می باشد.

 

گام دوم این همایش آموزشی بصورت غیرحضوری از طریق سامانه آموزش ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می گردد.


گام سوم همایش آموزشی مدیران کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران به صورت حضوری و متمرکز در تهران با دعوت از مدیران کانون های تخصصی خواهران برگزار خواهد شد