از برگزیدگان چهل و دومین دوره مسابقات «قرآن، عترت و نماز» و معلمان آموزشگاه امید انقلاب وردنجان تجلیل شد
از برگزيدگان چهل و دومين دوره مسابقات «قرآن، عترت و نماز» و معلمان آموزشگاه اميد انقلاب وردنجان تجليل شد
با حضورحجت الاسلام حجت پناه، مدیر ستاد کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری

از برگزیدگان چهل و دومین دوره مسابقات «قرآن، عترت و نماز» و معلمان آموزشگاه امید انقلاب وردنجان تجلیل شد

آيين تجليل از برگزيدگان چهل و دومين دوره مسابقات «قرآن، عترت و نماز» آموزشگاه بهار انقلاب با حضور حجت الاسلام محمدي، امام جمعه وردنجان و حجت الاسلام حجت پناه، مدير ستاد کانون هاي مساجد چهارمحال و بختياري برگزار شد.
شناسه خبر : 53946 تاریخ انتشار : ۳ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۲۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری، ،آیین تجلیل از برگزیدگان مرحله آموزشگاهی چهل و دومین دوره مسابقات «قرآن، عترت و نماز» در آموزشگاه بهار انقلاب وردنجان با همکاری کانون فرهنگی هنری ولایت عشق، مسجد و حسینیه حضرت رقیه (سلام الله علیها) وردنجان و با حضور حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی، امام جمعه وردنجان، حجت الاسلام و المسلمین محمدابراهیم حجت پناه، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری، مسلم مولوی، عضو شورای اسلامی شهر وردنجان، محسن یوسفی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بن، حجت الله نادری، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بن، مدیر، معلمان و دانش آموزان آموزشگاه برگزار شد.

 

قرائت قرآن کریم و مجری آیین تجلیل از برگزیدگان مرحله آموزشگاهی چهل و دومین دوره مسابقات «قرآن، عترت و نماز» در آموزشگاه بهار انقلاب وردنجان با دانش آموزان بود و گروه سرود دانش آموزان آموزشگاه، سرودهای ایران و شهدا را قرائت کردند.

حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی امام جمعه شهر وردنجان در آیین تجلیل از برگزیدگان مرحله آموزشگاهی چهل و دومین دوره مسابقات «قرآن، عترت و نماز» در آموزشگاه بهار انقلاب وردنجان ضمن خیرمقدم به همه شرکت کنندگان بالاخص دانش آموزان، طی سخنانی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد شهر وردنجان الحمدلله فعالیت های خوبی در طول سال انجام می دهند و کانون حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) از مسجد جامع وردنجان چندین بار رتبه های برتر کشوری را تاکنون به دست آورده است.

 

وی به حضور در مدارس و اقامه نماز های جماعت در آموزشگاه ها و مدارس اشاره کرده و افزود: این حضور باعث پیوندخوردن دانش اموزان مدارس با مساجد، نمازهای جماعت و حضور آن ها در صفوف نماز جمعه می شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدابراهیم حجت پناه، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری در این آیین با تاکید بر پیوند «خانه، مسجد و مدرسه» افزود: دانش آموزان در مساجد حضور پیدا می کنند و هویتی را که لازم دارند، از مسجد دریافت می کنند و از طرف دیگر شکل گیری کانون های فرهنگی هنری مساجد هم توسط همین نوجوانان اتفاق می افتد.

وی با تاکید بر اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد بازوان فرهنگی ائمه جمعه در برگزاری فعالیت های فرهنگی هنری هستند، افزود: کانون فرهنگی هنری مسجدی که ماهیت شکل گیری آن توسط نوجوانان مدارس شکل گرفته است، در بستر فعالیت های خودش هویت مسجدی به دانش آموزان می بخشد.

 

در پایان آیین، از برگزیدگان مرحله آموزشگاهی چهل و دومین دوره مسابقات «قرآن، عترت و نماز» و کادر فرهنگی آموزشگاه بهار انقلاب وردنجان با لوح سپاس و هدایای فرهنگی تجلیل شد.

گفتنی است در شهر وردنجان تاکنون 7 باب کانون فرهنگی هنری تاسیس گردیده و مشغول فعالیت می باشند که شامل کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) در مسجد جامع، کانون فرهنگی هنری کوثر در مسجد چهارده معصوم (علیهم السلام)، کانون فرهنگی هنری مشکات در مسجدالمهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، کانون فرهنگی هنری زائرین امام حسین (علیه السلام) در مسجد امام حسن مجتبی(علیه السلام)، کانون فرهنگی هنری ولایت عشق در حسینیه و مسجد حضرت رقیه (سلام الله علیها)، کانون فرهنگی هنری مفتح الابواب در مسجد حضرتسیدالشهدا (علیه السلام) و کانون فرهنگی هنری سفیران امید در مسجد امام رضا (علیه السلام) است.