نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای کمیته مساجد و بقاع متبرکه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار شد
نخستين نشست هم‌انديشي اعضاي کميته مساجد و بقاع متبرکه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي چهارمحال و بختياري برگزار شد
در راستای برنامه ریزی بزرگداشت چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی

نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای کمیته مساجد و بقاع متبرکه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار شد

نشست هم انديشي اعضاي کميته مساجد و بقاع متبرکه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي چهارمحال و بختياري در راستاي برنامه ريزي بزرگداشت چهل و پنجمين فجر انقلاب اسلامي برگزار شد
شناسه خبر : 57642 تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۵۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از چهارمحال و بختیاری نخستین نشست هم اندیشی اعضای کمیته مساجد و بقاع متبرکه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با حضور اعضای کمیته مساجد و بقاع متبرکه استان و نمایندگان ستاد دهه فجر استان در محل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد.
                                                                   

                                                                        
حجت الاسلام و المسلمین محمدابراهیم حجت پناه، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری در ابتدای جلسه با تبریک فرارسیدن ماه رجب گفت: ایام اعتکاف در پیش است و اعتکاف می تواند مقدمه ای برای جذب نوجوانان و جوانان برای اجرای ویژه برناه های دهه مبارک فجر باشد.


 وی با تصریح بر اینکه از سخنرانان مطرح استانی برای نشست های تبیینی و بصیرتی در مساجد باید استفاده شود، افزود: ترویج آرمان های انقلاب و اسلام وظیفه هر مسئول در کشور است.


حجت الاسلام حجت پناه با تاکید بر اینکه لازم است بقاع متبرکه به ویژه آستان مقدسه امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (علیهم السلام) در جلسات بعدی دعوت شوند افزود: جهت اعزام مبلّغ به جلسات و نشست های تبیینی و بصیرتی، مدیریت حوزه های علمیه استان به اعضای کمیته مساجد ملحق شود.


در ادامه نشست سایر اعضا به ارائه برنامه ها، دیدگاه ها و پیشنهادها در خصوص برنامه های کمیته مساجد و بقاع متبرکه استان پرداختند و مصوب گردید اعضای کمیته ویژه برنامه های دستگاه های خود را تا سه شنبه 26دی ماه1402  به دبیرخانه کمیته مساجد استان ارائه کنند.


گفتنی است اعضای کمیته مساجد و بقاع متبرکه استان شامل رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، اداره کل تبلیغات اسلامی، معاونت فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد، بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام)، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، اداره کل اوقاف و امورخیریه و ستاد اقامه نماز هستند.