تولید مستند «مسجد، پایگاه قرآن» چهارمحال و بختیاری در ایستگاه ششم
توليد مستند «مسجد، پايگاه قرآن» چهارمحال و بختياري در ايستگاه ششم

تولید مستند «مسجد، پایگاه قرآن» چهارمحال و بختیاری در ایستگاه ششم

حجت پناه با اشاره به توليد مستند «مسجد، پايگاه قرآن» در کانون هاي مساجد چهارمحال و بختياري گفت: تاکنون 5 مستند در اين زمينه ساخته شده و ساخت 9 مستند ديگر در دستور کار قرار دارد.
شناسه خبر : 59726 تاریخ انتشار : ۹ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۱۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام محمدابراهیم حجت پناه گفت: مطالبه مقام معظم رهبری برای تبدیل مساجد به پایگاه‌های قرآنی مورد تأکید فعالان کانون‌های مساجد استان است. تاکنون 5 مستند از این فعالیت ها ساخته شده و ان شاءالله در آینده نیز 9 مستند دیگر ساخته می شود.


 
مدیرستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال وبختیاری افزود: برپایی کرسی‌های تلاوت، برگزاری جلسات سنتی قرآن کریم، برپایی جلسات آموزش روخوانی، روانخوانی و حفظ قرآن کریم،  طرح تفسیر نور، برپایی محافل انس با قرآن، طرح تلاوت نور، برپایی کلاس های آموزش تجوید، صوت و لحن و اذان از جمله فعالیت های کانون ها در طرح ملی «مسجد، پایگاه قرآن» است. 

 

وی تصریح کرد: تداوم، نظم و انسجام در اجرای برنامه‌های قرآنی یکی از راهکارهای تحقق عملی این طرح ملی  است.


حجت پناه با اشاره به برپایی کرسی های تلاوت در طرح ملی «مسجد، پایگاه قرآن» افزود: بیان نکات تفسیری آیات قرائت شده به جذابیت و رونق طرح کمک کرده و باعث گرایش بیشتر نوجوانان و جوانان به ویژه برنامه های قرآنی در مساجد می شود.