دستاوردهای انقلاب اسلامی در مسجد امام علی (علیه السلام) شهرکرد تشریح شد
دستاوردهاي انقلاب اسلامي در مسجد امام علي (عليه السلام) شهرکرد تشريح شد
با حضور مبارز دوران انقلاب اسلامی

دستاوردهای انقلاب اسلامی در مسجد امام علی (علیه السلام) شهرکرد تشریح شد

در چهل و پنجمين فجر انقلاب اسلامي نشست تبييني بيان دستاوردهاي انقلاب اسلامي با حضور مبارز دوران انقلاب اسلامي در مسجد امام علي (عليه السلام)شهرکرد برگزار شد.
شناسه خبر : 59982 تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۲۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از چهارمحال و بختیاری، در چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی نشست تبیینی بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در مسجد امام علی (علیه السلام)شهرکرد با حضور عباس پیکار، یکی از  مبارزان دوران انقلاب اسلامی به همت کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال وبختیاری، امام جماعت مسجد، هیات امنا مسجد، کانون فرهنگی هنری شبستان نور و پایگاه مقاومت بسیج مسجد همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا برگزار شد.

 

در ابتدای این نشست حجت الاسلام و المسلمین البرز رئیسی، امام جماعت و مدیر کانون فرهنگی هنری شبستان نور،  مسجد امام علی (علیه السلام) ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی از همه شرکت کنندگان در برنامه، برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دعوت کردند. 

 

عباس پیکار از مبارزان سیاسی دوران انقلاب اسلامی در ادامه این نشست گفت: حضور همه مردم باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد و اینک در چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی کشورمان به یکی از قدرت های اول در سطح جهانی در زمینه های علمی رسیده است و این دستاورد بزرگی برای ایران اسلامی است.


وی افزود: شیعه و سنی، مسیحی و ارمنی و مردم از همه قشرها با رهبری امام به میدان آمدند و به سلطه رژیم ستم شاهی پهلوی که حمایت های همه جانبه آمریکا و انگلیس را داشت، پایان دادند.


پیکار ادامه داد: مردم در مبارزه با رژیم پهلوی خواستار حاکمیت دین اسلام و استقرار نظام اسلامی با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بودند.

 

وی ضمن دعوت از مردم برای حضور در انتخابات یازدهم اسفندماه 1402 افزود: اداره کشور تنها با رای مردم امکان پذیر است و پشتوانه اصلی این انقلاب مردم هستند.


در این نشست همچنین گروه سرود نور ایمان به اجرای سرود پرداخته و ایستگاه نقاشی و خوانش کتاب به همت کانون کتاب و کتابخوانی خدمت رضوی استان چهارمحال و بختیاری برپا گردید و برگزاری مسابقه و تجلیل از کودکان و نوجوانان فعال در مسجد از دیگر برنامه های این نشست بود.


پایان بخش این نشست تکریم همسر شهید قربانعلی داودی فارسانی از شهدای دوران انقلاب اسلامی بود که تنها شهید روز ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ در کشور است و روز ۱۲ بهمن به‌ مناسبت شهادت وی، به‌ عنوان روز شهرستان فارسان از استان چهارمحال و بختیاری نامگذاری شده است. همچنین از آنجا که این شهید بزرگوار جزو اصناف و بازاریان بود، به‌عنوان شهید شاخص بسیج اصناف کشور معرفی شده است.