مبانی و مواضع اصولی انقلاب اسلامی در مسجد حضرت خاتم الانبیاء(صلی الله علیه و آله وسلم) شهرکرد تییین شد
مباني و مواضع اصولي انقلاب اسلامي در مسجد حضرت خاتم الانبياء(صلي الله عليه و آله وسلم) شهرکرد تييين شد
با سخنان دبیر ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر

مبانی و مواضع اصولی انقلاب اسلامی در مسجد حضرت خاتم الانبیاء(صلی الله علیه و آله وسلم) شهرکرد تییین شد

درچهل و پنجمين فجر انقلاب اسلامي نشست تبيين مباني و مواضع اصولي انقلاب اسلامي در مسجدحضرت خاتم الانبياء (صلي الله عليه و آله وسلم) شهرکرد برگزار شد.
شناسه خبر : 60012 تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۴۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از چهارمحال و بختیاری در چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی نشست تبیین مبانی و مواضع اصولی انقلاب اسلامی در مسجد حضرت خاتم الانبیاء (صلی الله علیه و آله وسلم) شهرکرد با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل احمدی، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری به همت کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال وبختیاری، امام جماعت، هیات امنای مسجد و کانون فرهنگی هنری معراج برگزارشد.


در ابتدای نشست حجت الاسلام والمسلمین کریمی، امام جماعت مسجد حضرت خاتم الانبیاء (صلی الله علیه و آله وسلم) شهرکرد ضمن عرض خیرمقدم به همه نمازگزاران و شرکت کنندگان در این نشست و تبریک ایام ا... دهه مبارک فجر، شرکت در انتخابات را وظیفه ای برای همه مردم دانست. 

حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل احمدی، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری در این نشست گفت: مردم برای تحقق عدالت و پیشرفت کشور انقلاب کردند و عدالت نتیجه همراهی حکومت با مردم است و در اسلام حاکم باید عادل باشد.

وی با تاکید بر اینکه نقش و وظیفه مردم در حکومت؛ پذیرش، حمایت، اطاعت، مطالبه گری و نظارت است، افزود: مردم باید با مطالبه گری و پیداکردن عیب و مشکلات و ارائه راه حل ها و کمک به تحقق راه حل ها به حکومت کمک کنند.

 

 حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل احمدی افزود: نقش اساسی مردم در حکومت نظارت است و هرچه نظارت مردم قوی تر باشد، انحراف حکومت و مسئولین کمتر خواهد بود.

 

گفتنی است، میز خدمت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری با حضور مدیران و کارشناسان این اداره کل با ارائه گزارش فعالیت از دیگر برنامه های این نشست بود