تشریح طرح «یاوران مسجد» و جذب نوجوانان و جوانان به مساجد در چهارمحال و بختیاری
تشريح طرح «ياوران مسجد» و جذب نوجوانان و جوانان به مساجد در چهارمحال و بختياري
در دیدار مدیر و کارشناسان ستاد استان با ائمه جمعه صورت می پذیرد:

تشریح طرح «یاوران مسجد» و جذب نوجوانان و جوانان به مساجد در چهارمحال و بختیاری

حجت الاسلام حجت پناه گفت: در راستاي تشريح طرح «ياوران مسجد» و جذب نوجوانان و جوانان به کانون هاي فرهنگي هنري مساجد درچهارمحال و بختياري و معرفي مديران جديد کانون ها، مدير و کارشناسان ستاد استان با ائمه جمعه سراسر استان ديدار مي کنند.
شناسه خبر : 60335 تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۰۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین حجت پناه افزود: این دور دوم دیدار و نشست مدیر و کارشناسان ستاد با ائمه جمعه استان چهارمحال و بختیاری در بیان فعالیت ها و ظرفیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهر و روستاها است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری افزود: طرح «یاوران مسجد» به منظور ایجاد و توسعه شبکه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد، کانون های معین و فعالان مسجدی با رویکرد جذب نوجوانان و جوانان به مساجد، کمک به تشکیل حلقه های میانی در سطح مساجد و توسعه شبکه مدیران، کارکنان، کانون‌های معین و فعالان مسجدی برگزار می گردد. 

 

وی افزود: افزایش تعداد اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد، افزایش تعداد کانون های فرهنگی و هنری مساجد، زمینه سازی برای پیوند شبکه کانون های فرهنگی هنری مساجد با نهاد خانواده، مدارس، مراکز و نهادهای آموزشی، اجتماعی و فرهنگی و ایجاد بستر ارائه خدمت به «بچه های مسجد» از جمله اهداف طرح «یاوران مسجد» است.

 

حجت الاسلام حجت پناه ادامه داد: در اجرای طرح «باشگاه بچه های مسجد» بسته های تشویقی و انگیزشی به  مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد در نظر گرفته شده است و اجرای طرح تا جمعه ۱۱ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ادامه دارد و قرعه کشی در سطوح کانون ها و اعضا به صورت هفتگی انجام می شود و شرط ورود به آن، کسب حداقل امتیاز کسب شده در هر هفته بوده و نتایج قرعه کشی یک شنبه هر هفته از طریق سایت بچه های مسجد اطلاع رسانی خواهد شد.