طرح «مدرسه حفظ» با محوریت حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم ویژه بچه‌های مسجد در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
طرح «مدرسه حفظ» با محوريت حفظ جزء سي‌ام قرآن کريم ويژه بچه‌هاي مسجد در چهارمحال و بختياري برگزار مي‌شود
همزمان با نیمه شعبان

طرح «مدرسه حفظ» با محوریت حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم ویژه بچه‌های مسجد در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

حجت الاسلام حجت پناه از آغاز اجراي طرح «مدرسه حفظ» با محوريت حفظ جزء سي ام قرآن کريم در استان چهارمحال و بختياري همزمان با نيمه شعبان المعظم خبر داد.
شناسه خبر : 60631 تاریخ انتشار : ۵ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۵۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدابراهیم حجت‌پناه گفت: همزمان با میلاد سراسر نور منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود (ارواحنا له الفدا) اجرای طرح «مدرسه حفظ» با محوریت حفظ جزء سی ام قرآن کریم در استان چهارمحال و بختیاری برای اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و خادمیاران رضوی آغاز می شود.  

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان چهارمحال و بختیاری افزود: طرح «مدرسه حفظ» با محوریت حفظ جزء سی ام قرآن کریم ویژه کارکنان، مدیران و اعضای کانون های فرهنپی هنری مساچد و خادمیاران رضوی استان چهارمحال و بختیاری است و از محتوای «مدرسه حفظ استاد علی حبیبی» در این طرح استفاده خواهد شد.

 

وی افزود: محتوای حفظ قرآن کریم به صورت روزانه در کانال بچه های مسجد استان چهارمحال و بختیاری به نشانی https://eitaa.com/chb_bachehayemasjed و کانال کانون خدمت رضوی به نشانی https://eitaa.com/razavi_chb_8  بارگذاری می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین حجت پناه افزود: افزون بر ۶3 هزار نفر در استان عضو کانون های فرهنگی هنر مساجد استان و ثبت شده در سامانه بچه‌های مسجد و 2400خادمیار و یاور رضوی از مدیریت کانون خدمت رضوی استان در دایره اجرای این طرح قرار دارند.