کرسی تلاوت قرآن کریم در نمایشگاه قرآن چهارمحال‌وبختیاری برپا گردید
کرسي تلاوت قرآن کريم در نمايشگاه قرآن چهارمحال‌وبختياري برپا گرديد
طرح ملی«مسجد پایگاه قرآن»

کرسی تلاوت قرآن کریم در نمایشگاه قرآن چهارمحال‌وبختیاری برپا گردید

به همت «بچه هاي مسجد» در بيست و يکمين نمايشگاه قرآن چهارمحال‌وبختياري در راستاي اجراي طرح ملي «مسجد پايگاه قرآن» کرسي هاي تلاوت قرآن کريم برپا شد.
شناسه خبر : 61347 تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۰:۱۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری، در بیست و سومین نمایشگاه قرآن چهارمحال و بختیاری که از18 تا 21 فروردین ماه1402در فرهنگسرای شهرکرد برگزار می گردد، کرسی های تلاوت هرروز ساعت 16:00 با حضور قاریان برتر ملی و استانی با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برپا می گردد.


در دومین روز از برگزاری بیست و سومین نمایشگاه قرآن چهارمحال و بختیاری، با حضور بچه های مسجد و دانش آموزان مدارس نواحی1 و2 شهرکرد، محمدتقی اسماعیلی، قاری پیشکسوت استان و محمدامین مطلبی، قاری جوان چهارمحال و بختیاری به قرائت قران پرداختند.


گفتنی است، در اولین روز و افتتاحیه بیست و سومین نمایشگاه قرآن چهارمحال و بختیاری، «محسن مولوی»، حائز رتبه اول استانی در قرائت تحقیق در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» و رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان و قاری نوجوان «محمد اسماعیلی»، رتبه اول مسابقات قرآنی «مدهامتان» اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در سال1402 در قرائت تقلیدی به قرائت کلام وحی پرداختند.