دهه کرامت فرصت بسیار مغتنم برای بصیرت‌افزایی و مصون‌سازی جامعه از آسیب‌ها
دهه کرامت فرصت بسيار مغتنم براي بصيرت‌افزايي و مصون‌سازي جامعه از آسيب‌ها
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

دهه کرامت فرصت بسیار مغتنم برای بصیرت‌افزایی و مصون‌سازی جامعه از آسیب‌ها

حجت الاسلام نکونام در نشست شوراي هماهنگي بزرگداشت دهه کرامت، دهه کرامت را فرصتي بسيار مغتنم براي بصيرت افزايي و مصون سازي جامعه از آسيب ها دانست
شناسه خبر : 61777 تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۹:۲۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری، سومین جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان چهارمحال وبختیاری در سال1403 در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد برگزار گردید. 

 

حجت السلام و المسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در این نشست افزود: معارف ولایی چون با عقلانیت و فطرت انسان سازگار است، در جوامع بشری نقوذ می کند.

 

وی با اشاره به اینکه مقام ولایی حضرت معصومه (سلام الله علیها) در سایه ایمان، حجاب و ولایتمداری ایشان ایجاد شده است، افزود: حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) بانویی با چنان قدر و مقام در نزد خداوند است که تمام اهل قیامت به شفاعت ایشان می‌توانند بهشتی شوند؛ این مقام کمی نیست.

 


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه برنامه های دهه کرامت باید به سمت محتوایی، معرفتی  و بصیرتی برود، افزود: معارف این خانواده را تبیین کنید و جامعه را مخصوصا جوانان و نوجوانان را بر سر سفره معرفت این خانواده بنشانید.

 

حجت السلام نکونام با توجه دادن به تأثیرات گسترده و دامنه‌دار گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان و از جمله آمریکا، توضیح داد: اتفاقاتی که امروز در دانشگاه‌های مهم و به‌ویژه ایالات متحده می‌افتد، بی‌سابقه است و امروز می‌بینیم که دانشجویان این دانشگاه‌ها خاصه در رشته‌های تربیتی و مدیریتی و وابسته به مدیران این کشور چنین حرکت‌هایی را ظهور و بروز می‌دهند که این شرایط شاید هیچ‌گاه به ذهن مدیران و مسئولان آمریکا نمی‌رسید.

 

گفتنی است، فاصله زمانی اول تا یازدهم ذی‏ القعده در تقویم هجری قمری، همزمان با ایام میلاد با سعادت کریمه اهلبیت، حضرت فاطمه ‏معصومه (سلام‏ الله علیها) و هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی ا‏بن ‏موسی ‏الرضا (علیه السلام) و بزرگداشت مقام حضرت احمد ابن‏ موسی، شاهچراغ (علیه ‏السلام) به عنوان دهه ‏کرامت نامگذاری شده است.