تمام تلاش ما بر این است که یک صف به صفوف نماز جماعت مساجد اضافه شود
تمام تلاش ما بر اين است که يک صف به صفوف نماز جماعت مساجد اضافه شود
معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد کانون های مساجدکشور:

تمام تلاش ما بر این است که یک صف به صفوف نماز جماعت مساجد اضافه شود

محمديان در نشست با مديران راهبر و مديران کانون هاي تخصصي خواهران مساجد چهارمحال و بختياري گفت: تربيت نيرو بايد در بستر امن مسجد صورت پذيرد و تمام تلاش ما بر اين است که يک صف به صفوف نماز جماعت مساجد اضافه شود
شناسه خبر : 64498 تاریخ انتشار : ۵ مهر ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۱:۰۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری،  نشست هم اندیشی محمدتقی محمدیان، معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجدکشور با مدیران راهبر کانون ها و مدیران کانون های تخصصی خواهران استان چهارمحال و بختیاری در مسجد حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) شهرکرد به میزبانی کانون تخصصی خواهران قدسیان اباصالح (عجل الله تعالی فرجه الشریف) برگزار شد. 

 
معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در این نشست گفت: تربیت نیرو باید در بستر امن مسجد صورت پذیرد و با نهضت بازگشت به مساجد، شبکه بچه های مسجد را باید طوری طراحی کنیم تا اعتلا یافته و مورد پذیرش قرار گیرد، به طوری که نتوانند آن را نادیده بگیرند.


  
وی به تسهیلگری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برای فعالیت کانون ها اشاره کرده و ادامه داد: تنخواه کارت برای مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد صادر خواهد شد و بیمه اردو اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد به صورت رایگان در بستر سامانه بچه های مسجد صورت می پذیرد.

 

محمدیان در پاسخ به موازی کاری فعالیت های فرهنگی در دستگاه ها گفت: کار موازی زمانی بد است که اثر همدیگر را خنثی کند و باید برجی هوشمند برای رصدگری داشته باشیم.

 

وی با اشاره انجام فعالیت های فرهنگی در مساجد افزود: کار فرهنگی باید مسجدپایه و مردم نهاد بوده و باید میدان فعالیت فرهنگی شناخته شده، منابع را پیدا کرده و کار را انجام داد.