اعلام ویژه برنامه های گرامیداشت 19مهر در چهارمحال و بختیاری
اعلام ويژه برنامه هاي گراميداشت 19مهر در چهارمحال و بختياري

اعلام ویژه برنامه های گرامیداشت 19مهر در چهارمحال و بختیاری

حجت الاسلام حجت پناه ويژه برنامه هاي پيشنهادي به کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان چهارمحال و بختياري در لبيک به فرامين مقام معظم رهبري در 19مهر را اعلام کرد
شناسه خبر : 64731 تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۳:۴۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان چهارمحال و بختیاری حجت الاسلام و المسلمین محمدابراهیم حجت پناه گفت: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در 19 مهر 1391 با تلاش بیشتر به اجرای ویژه برنامه های فرهنگی، هنری در مساجد اقدام می کنند.


                        
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری افزود: تجهیز کانون های فرهنگی هنری مساجد به کرسی های تلاوت، دیدار مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد با ائمه جمعه و امام جماعت مساجد، بازدید ازکانون های فرهنگی هنری و کتابخانه های مساجد و عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدا و تجدید پیمان بچه های مسجد با آرمانهای امام و شهدا، دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا،، برگزاری محافل انس با قرآن کریم و برپایی کرسی های تلاوت، اجرای سرودهای میدانی و پاتوقی، برپایی ایستگاه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان، تقدیر و نجلیل از مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و اعدای کتاب به کتابخانه های مساجد و اجرای پویش کتابخوانی «تنفس اوراق» از جمله ویژه برنامه های پیشنهادی به کانون های فرهنگی هنری مساجد برای اجرا به مناسبت 19 مهر است.
                                                                                                                                          

وی افزود: با توجه به فرمایش مقام عظمای ولایت در همکاری و افزایش گسترش سطح تعامل با بسیج مساجد و محلات برای پیشبرد فعالیت های مسجد محور بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب هستیم..


     
گفتنی است، رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع روحانیون خراسان شمالی در 19 مهرماه 1391 فرمودند:

«من سفارش‌کنم که کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را فراموش نکنید، البته با همکاری بسیج...
این کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را مؤثر کنید، برایش کار کنید، بنشینید فکر کنید، مطالعه کنید و سخنی که متناسب با نیاز آن جوانی است که آنجا حضور پیدا می‌کند فراهم کنید، مطالعه کنید. خودتان را مجهز کنید، مسلح به سلاح معرفت و استدلال کنید، بعد به این کانون‌هاى فرهنگى، هنرى بروید و پذیراى جوان باشید. با روى خوش هم پذیرا باشید؛ با سماحت، با مدارا»